23 Nisan 2010 Cuma

EYLEMLER

Biliyorum korkuyorsun. En az benim kadar. Tedirginsin. Nereye adım attığını bilmemenin huzursuzluğu var üzerinde. Mazeret değil bu. Amacımız bildiklerimizden kaçmakken, bilmediğimiz yerlerin kaygısını duymak yanılgımız olur. Bunun endişesini değil, heyecanını duymamız gerekirdi. Bir yerlerde eksik bir şeyler olmalı ya da çok ciddi bir hata yaptık farkında olmadan.

Beklentilerle istekler eş güdümlü ilerlerken, rüzgâr hep karşıdan eser. Biz ne kadar karşıysak her şeye, her şey de bir o kadar bize karşı. Bu gerçek ve ben korkuyorum, en az senin kadar.

Gitmekten vazgeçersen eğer ben de kalacağım olduğum yerde. Ya da belki de daha çok gideceğim, bu yanlış kararına devrim yaparak. Ama daha iyi olmayacağım her iki durumda da.

Gitmelisin, en az senin kadar gidebilmem için. Bunu yap. Yap bunu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder